Բնագիտություն․ երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

Բնագիտության բաժին

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Ինձ շատ դուր եկավ ապարներ և օգտակար հանածոներ թեման, հեշտ էր բնական պաշարների խնայման մասին թեման, բարդն էլ բույսերի կառուցվածքը։ Կուզենաի սովորենք միջատների մասին։

Կատարել եմ հետևյալ նյութերի առաջադրանքները․

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։ Իմ առօրյայում դեռ չեմ օգտագործում գիտելիքներս, բայս շատ բան սովորեցի աշխարհի բացահայտման մասին, կառուցվածքի մասին և օրգանիզմների մասին։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։ Բոլոր

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում, հղումը տեղադրել։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։ 8

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*